- Πύλη και σημείο αναφοράς για τους μαθητές. Καθώς είναι εύκολη η δημιουργία του blog και η ανάρτηση ενημερώσεων μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ανάρτηση εκπαιδευτικού υλικού, ασκήσεων, δραστηριοτήτων, ενημερωτικών σημειωμάτων, ή ακόμα και ως ένας πίνακας ερωτοαπαντήσεων
- Συνεργατικό περιβάλλον. Το blog παρέχει ένα ψηφιακό χώρο όπου οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί μπορούν να καλλιεργήσουν τις ικανότητές τους στο γράψιμο και να επεκτείνουν τις γνώσεις τους. Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να παρέχουν συμβουλές και οι μαθητές ωφελούνται από την ανάγνωση των εργασιών τους από ένα ευρύτερο κοινό. Ή ακόμα μαθητές μεγαλύτερης τάξης μπορούν να παρέχουν υποστήριξη στους νεώτερους. Τέλος, οι μαθητές μπορούν να πάρουν μέρος σε συνεργατικές δραστηριότητες.
- Περιβάλλον συζήτησης. Το blog δίνει τη δυνατότητα στους μαθητες να συζητήσουν θέματα εκτός του σχολικού ωραρίου. Οι μαθητές έχουν τον χρόνο να αλληλεπιδράσουν μεταξύ τους και να επεξεργαστούν με κριτική σκέψη τις ιδέες τους. Τέλος, μπορεί να γίνει πρόσκληση ενός ειδικού (π.χ. μελισσοκόμου, γεωπόνου, δασοφύλακα, κτλ.) για να συζητήσει και να λύσει απορίες των μαθητών.
- Πορτφόλιο. Το blog μπορεί να αποτελέσει το προσωπικό ψηφιακό πορτφόλιο των μαθητών.
Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014
Ενότητα 1: Η παιδαγωγική χρήση των blogs
Το blog είναι πολύτιμο εκπαιδευτικό εργαλείο καθώς μπορεί να ενσωματωθεί με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους στη διδασκαλία και να εξυπηρετήσει τις ποικίλες ανάγκες των περιβαλλοντικών προγραμμάτων. Έτσι, ένα blog μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως:
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου